Shopping di My Dear

Hari :Jumaat
Waktu : lepas waktu kerja

Lepas kerja ari jumaat ri2 aku n naman terus ke My dear beli keperluan untuk baby yg bakal lahir nanti...InsyaAllah.. dah alang2 ada warehouse sale beli jela siap2... barang2 lain kami beli waktu megasale yg dh xlama lg..huhu. Beli time sale la best kan..boley dpt byk brg dgn harga yg rendah plk tu.. kena bijak berbelanja...kui3x..

Antara ragam kami masa di warehouse sale..Naman dh teruja dgn harga set baby cot RM449.. pakej lengkap dgn baby cot mosquito net sekali besi, set cadar, bantal,comforter n mattress..berbaloi kan.. semua ni dh boley jimat RM200 kalo beli kt luar lebey dr RM449.. Naman sound kt aku "shopping brg lain boley xkan nk beli set baby cot ni xboley.." hehe aku senyum je.. dlm hati "aah ape la aku ni.." sebenarnya aku duk pk lg berguna x set2 lgkp tu..huhu.. pastu terus la aku jwp kt naman ok je...amik jela..

Dan ini lah baby cot putih idaman aku n mattress utk pelengkap katil tu..

Selain tu aku beli jgk set tilam bersama bantal (biru) utk digunakan di rumah pengasuh @ taska nnti..utk dirumah next shopping nti beli lain..dan baby cot mosquito net n comforter putih gambar giraffe tu termasuk set katil td..kipas dan blanket cotton tu beli berasingan..berkenan plk tgk blanket ala2 kait tu..

Tgk gaya seorg yg sgt la kuat mngangkat kotak berisi baby cot n mattress itu..baby stroller pun kitorg beli siap2 jgk...aku dh berkenan sgt stroller jenis 3 roda..Di My dear kos utk beli semua brg2 ni baru RM7++ sajo.. :)





{ 7 comments.. read them below or add one }

MRS. K ^ibuhadifhessa^ MRS. K ^ibuhadifhessa^ June 29, 2009 at 11:05 AM
uhukk.. naman bawak henbeg!!!

tak pinjam troli mamak lagi ker??
kuat cikgu naman ni!!
Unknown Unknown June 29, 2009 at 11:33 AM
haha... nmpk aje die bwk handbag.. xpinjam dh.. t byk kali pinjam mamak tu sound suh beli sendiri plk... kih3x..
encik azeem encik azeem June 30, 2009 at 11:28 AM
wah! kitorg jeles lah tgk korg dh shopping brg baby
Raisah @ echah Raisah @ echah June 30, 2009 at 2:33 PM
wah2..kami baru plan nk pi sana wekend ni...harap2 ada stok lg laa...
sonata anak kancil sonata anak kancil July 5, 2009 at 7:45 AM
Salam, tahniah ibu muda...semoga bakal menjadi ibu serta bapa yang meneruskan generasi membentuk anak2 yang cemerlang!
Unknown Unknown July 6, 2009 at 7:57 AM
sonata anak kancil~ tq...doakan kejayaan kami dlm mengejar impian utk mendidik bakal ank kami menjadi insan yg berilmu,cemerlang dan terbilang... :)
Sally Sally July 14, 2009 at 10:15 PM
Salam kenal,

take care..moga semuanya berjalan lancar..