Bz, tp sempat lg jalan2 The Mines

Ari sabtu naman ade skolah ganti... adui busan tol duk umh sorg2..pas subuh aku smbg tido dgn nikmatnya...penat shopping di mydear masa jumaat kn...hehe..Kul 9.30 aku bangun terus mulakan aktiviti mengemas, membasuh, mencuci segala bagai... Bila naman xde terpaksala wat keja tanpa bantuan sesiapa..padan muka den!!Suma keja perlu disiapkan segera disbbkan ps naman balik skolah plan nk gi umah kak ipar di Balakong utk amik kristal2 yg aku order kt dia masa diorg 1 family gi Sabah..dan kebetulan malam tu jgk acik se 'family' dtg dr Ipoh utk anta anak dia reg di UKM.. so, apa lg, kelam dan kabut jgk aku bt keja umh..xkira dh pegnen ke aku tetap angkat, cuci itu ini..haha..msti baby lam perut ni duk kata "apala mama aku ni buat duk xdiam smpai xselesa nk titon"... :o sbb aku rasa dia asik gerak2 tendang time aku wat keja..ngeh..ngeh..Dalam masa 4jam aku sdh siap membasuh baju, mengemas, mencuci segala kt dapur periuk kuali pinggan mangkuk, mengemop, menyapu, memasak dan juga meng'iron' baju keje naman utk 1mggu ni..tanpa rehat.. tgk!!kalo org laki agk2 diorg leh ke wat keje mcm2 dlm 1masa cm pompuan?? dh tentu xboley punya...hahaha..kul2 cmtu naman smpai rumah, rehat2 jp terus mandi, siap2 gi Balakong..otw gi sana ternampak bangunan The Mines yg duk melambai2 suh aku n naman singgah... :D hehehehe...singgahla kejap kitorg.. Bila dh singgah ni la hasilnya...

Crocs hijau tu utk naman dan crocs pink High School Musical tu utk aku... naman berkenan dgn crocs hitam The Pirrates tp size dia dh habis.. die siap2 book lg size tu.. bkn kitorg je ramai lg yg book size ok..kalo ade rezeki dptla nti..lgpon The Pirrates limited edition..sama gak cm high school musical. untuk tdk kecewa dia rembat jgk crocs ijo tu.. heheh..

Haha xsabar terus pakai.. biarla dia try terus kalo x nnti blk umah duk tgk je bila nk pakai.. hehe.Pas beli terus gi F.O.S.. sempat jgk dia rembat seluar jenis 'corduroy' .. pstu terus aku ckp "dh kul 5 ni jom gi umh akak B.. nti lmbt sampai umah".. then dia jwp "xsempat pusing habis kot2 da sale menarik"... aku jwp blk "xpe2 lg byk kedai kta p lg byk kuar duit nnti"... hehehe.. pdhl dlm ati "xpuas pusing2"...otw jln kuar singgah City Chain tgk jam tgn.. cdgnya nkbelikan hadiah jam tgn kt naman utk hari jadi dia mggu dpn.. Aku berkenan sgt jam tgn brand 'Ellesse'.. mmg mengancem kalo laki pakai!! harga pon boley thn... xpe2 aku kasi can kt dia utk pilih ape dia nak..





4 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown June 30, 2009 at 10:21 AM
aah sbb tgk sweet je terus rembat... gi ler k. atty's... mmg best harga die..
~ eila'z ~ ~ eila'z ~ June 30, 2009 at 4:48 PM
wah ... ni kira peminat crocs la ni yer... ermm kat opis ader gak member yg suka sngt kasut crocs ni... anak beranak pakai..
Unknown Unknown July 1, 2009 at 9:07 AM
eila'z~ mula2 xminat pon...bila lelama tgk cm menarik je so try la beli... hehe... tp mmg bestla.. selesa..