Ramadhan Datang Lagi..


Salam menyambut ramadhan untuk semua blogger.. Moga ramadhan tahun ni lebih memberi makna dan menjadi ramadhan terbaik buat kita semua.

Malam ni dah mula tarawikh...masjid sultan mizan a.k.a masjid keluli putrajaya pon dah rasmi hari ni dengan solat jumaat..tak dapatla nak merasa lagi solat tarawikh malam ni di masjid keluli sebab petang ni dah nak bertolak balik kampung suami terchenta..

Esok pagi dah tentu bersahur dengan ibu mertuaku..hoho.. Moga ramadhan tahun ni menjadi ramadhan terbaik buat aku dan naman..harap2 aku dapatla berpuasa dengan jayanya walaupon berbadan dua.. :)

Dalam pada masa aku nak menyambung cuti pada isnin dan selasa depan tanpa blog ni di hapdet, photobucket pulak buat hal disaat2 genting ni.. terpaksa la aku tinggalkan blog ni dalam keadaan yang memilukan...huhu.. dah takda gambar aku yang duk gerak2 tu..tak sempat dah nak repair.. :(

Apa2 pon

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK BUAT SEMUA!!!




1 comment... add one now

BabyIntan BabyIntan August 22, 2009 at 7:05 AM
Selamat berpuasa to fiza and family :)