Nampak Tak Favicon??

Ok kawan2 dalam gambar tu aku ada wat anak panah kat gambar aku yang cinonet tu..Yang tu namanya favicon(bagi yg xtahu).Favicon ni kalo view dari Internet Explorer memang tak nampak..Aku buat favicon ni dari pertama aku start buat blog lagi..

Korang mesti perasaan aku ada bagitahu siap-siap kat bawah kotak carian google, best view in Mozilla Firefox.. Kalau nak tengok blog korang dengan wajah yang cantik aku rasa korang view la melalui Firefox.. Memang korang akan puas hati..hehe

Tapi, Internet Explorer pon ada kelebihan dia jugak.. huhu..

2 comments.. read them below or add one

ღ a § y α ღ ღ a § y α ღ August 30, 2009 at 3:19 PM
salam..
mcmner yerk nk wat favicon 2??
cm best je..
:D
Unknown Unknown August 31, 2009 at 1:18 PM
u buka blog ni..http://c33ram00n.blogspot.com/
die ade wat tutorial favicon..