Naman Di Dera!!

Jgn cepat melatah bila tgk pada tajuk N3 aku ni...hehe.. Sebenarnya aku nk tayang cikit je pic aku ari sabtu semalam...haha.. Pagi ps subuh aku dh xboley nk smbg tido..w/p mata ngantuk tp hati xsenang sbb baju byk giler xbasuh stok seminggu punya+baju naman bwk balik dr kursus... haha..biasala kepala ni igt nk jln2 je tu yg pk sblom jln settlekan dulu keje2 di rumah.. so, atas sbb naman tlh membiarkan isterinya yg sarat ini selama 2minggu tanpa dibwk jln2 maka lps dia sampai je terus aku gi Jusco Equine khamis dan petang jumaat 2ari ko gi Jusco Equine.hoho.Xcukup 2ari di jusco sabtunya plk aku ajak naman gi Alamanda plk.. haha..alasannya dh lama xjln2.. balik umah mlm tu aku diserang sakit tapak kaki yg gilos punya sakit!! berjalan xigt, xsedau berbadan 2 tu la aku dpt sakit...kui3x.. next N3 aku cita pasal 2 ari di Jusco... utk N3 ni lyn dulu pic aku utk ari sabtu... :D




dan ini adalah wajib... hehe

Bihun tomyam peberet aku, naman n my sis




0 comment... add one now