2 Hari di JJ Equine..

Apa aku wat di Jj selama 2 hari?? Ni suma gara2 terlebey berpk panjang... uwekk.. yola tu..pk la sgt smpai 2 ari gi jusco sama..Sebenarnya masa aku amik naman khamis ptg, kitorg terus ke Jusco Equine sbb JCARD DAY.. ats sbb utk membeli keperluan baby yg bakal lahir...InsyaAllah..Dan pd hari ke-2 nya plk ats sbb hadiah spesel naman utk aku xdpt dibeli pd ari pertama maka terpaksala p plk jumaat ptg pas keje..hoho..benda dh suka lmbt gi nti duk terbayang plk aku ni, kang tido mlm pon xlena..hehe..dan brg spesel itu akan aku publish utk N3 aku weekend dpn..hehe..Malas cita pjg2..ni hasil kami ber2 selepas bersusah payah ke Jusco selama 2 hari berturut2...
Camni rupanya suasana JCARD DAY
gilos shopping bantal xteragak2.. dh sale rembat jela...
dan 2psg baju pijamas utk anak buah aku.

Suke sgt dgn ayat ni...sweet :) We love u too..

Hasil utk hari ke-2
Dan ini adalah hasil terjah Megasale di Manjaku, Bangi b4 naman gi kursus hari tu:




Jadi kalo nk 'save bajet' belila time Megasale... Byk boley dijimatkan... :D
>Semoga rezeki dr Allah yg ada di dalam kandunganku ini selamat dilahirkan... Amin...




5 comments.. read them below or add one

.:Fae-Yust:. .:Fae-Yust:. August 4, 2009 at 12:14 PM
owh... org tu shopping for the baby boy ek???
Unknown Unknown August 4, 2009 at 12:31 PM
k.yust~aah.. kalo btol dgn ape yg dilihat aritu... beli biru lg selamat dr beli pink kaler.. hikhik..