Ketiak Berbau???

Baca tajuk je dh menggelikan bg sesetgh org...hehe... aku terpk nk wat N3 ni lps aku pakai deodorant pagi td...

Tiba2 aku teringat kt member aku dulu... Dia msg aku tanya mcm mana nk hlgkan masalah tu sbb dh mcm produk dia guna n mcm2 cara tradisional dia cuba... Aku just jwp "ntahla fiza pon xtahu...fiza cuma guna deodorant Amway je.." pstu dia kata nk cuba jgk.. Aku pon jual la kt dia... tp bkn aku dealer Amway ok.. Acu aku yg dhlama bertapak dlm bisnes Amway ni... mmg laku!!! sampai boley hidup sng la... sbb produk dia terjamin kesihatan... free alcohol..

Utk pengetahuan suma,Amway ni jual mcm2 produk..tp kt sini aku fokuskan pada deodorant je.. Pas dia guna deodorant tu dia gitau mslh ketiak berbau dh hlg.. Member2 aku pon ada tanya aku psl diorg pasan bdn dia dh xberbau... Pastu aku gitaula produk yg dia pakai tu..Pastu suma member2 aku nk jgk.. aku leh jual 7botol dlm masa yg sama..yela nk cari dealer Amway kt luar mmg susah ok..xmcm Cosway.. deodorant Amway ni dhla menjimatkan, berkesan n tahan lama plk tu!! 1botol harga RM21... berat 100ml..tp 1botol aku guna boley tahan 1thn 6 bln cmtu..aku start pakai thn 2003 sampai skrg baru 3botol.. cuba bygkan kalo korg beli brand yg byk kt pasaran tu 1botol dh harga bape pstu jap je dh habis...

Paling best, Produk Amway ni dia pekat, botol dia nmpk cm ringan je, deodorant die dlm btk roll-on...tp kuantiti dia xsetanding dgn tempoh penggunaan..mmg jimat!!yg penting mslh ketiak dpt diatasi.Kira kalo org yg travel 1hari tu xpyh risaula ngn mslh ketiak berbau.. xmelekit!!thn 48jam..Kalo yg dh pnh guna msti tahu faedahnya..Aku bkn nk promote pon, xda untung pape pon.. Just nk berkongsi dgn para reader...Ni la botol roll-on tu...


bahagian depan

bahagian belakang


2 comments.. read them below or add one

Yantieazan Yantieazan August 3, 2009 at 8:52 AM
dulu mase kat u pun pakai deodorant amway ni..mmg bagus la..bau pun best walaupun dah 1 hari pakai..=P
skrg dah mcm2 deodorant pakai..tengah cari balik ni mane nak beli deodorant amway ni..=)
Unknown Unknown August 3, 2009 at 9:27 AM
yantie~ mmg bagus kan.. w/p xla sewangi deodorant lain, tp yg penting lg byk kelebihan dia berbanding brand lain..ssh nk cari kt kedai..cari dealer Amway la.. :)