Kursus Haji???

Hehehehe... mcm xpercaya kn??utk pengetahuan para reader aku tlh menghadiri 1 kursus yg dianjurkan oleh Jabatan Wakaf, Zakat dan Haji (JAWHAR) yg diadakan di Auditorium Kompleks E, Putrajaya pd isnin n selasa lps.. cane aku leh attend kursus ni?? Actually, aku ada terbuka website kegemaran aku la www.anm.gov.my... gemar ke??ngeh...ngeh... pas2 aku klik kt kursus tu then tgk adela kursus2 yg akan diadakan spjg tahun.. dh ternmpk Kursus Intensif Bimbingan Haji di Putrajaya aku redah jela ec form n htr... erm, utk org cm aku ni dh xberkesempatan nk gi mana2 kursus dh thn ni...tmbh plk kursus jauh2 ni.. bila terbaca kt cover letter JAWHAR ade dituliskan "kursus ini boleh diambil kira utk dimasukkan di dlm rekod berkursus 7 hari setahun spt. mana yg ditetapkan di dlm Pekeliling Perkhidmatan Bil. 6 tahun 2005" tanpa pk pjg aku apply la... ape slhnya kn xkn nk gi haji baru nk gi kursus...hehe.Dengan kebenaran dr bos aku Pn. Aiza maka aku dgn vangganya menghadiri kursus tu..Masa sampai sana mak ai!!!ramainya peserta igtkan geng veteran je...ramai gak bdk2 muda.. peserta yg hadir lbh krg 300lbh org...Aku gi ngn 2 lg kwn aku Mrs. K n Norin... Dan pic yg sempat aku amik ni je la buat tontonan... muahahaha..



Mula2 ok je pastu dh berpinau mata tgk slide terus rase nk kebabooommmm...hehehe





4 comments.. read them below or add one

Neeza.Areef Neeza.Areef July 30, 2009 at 1:08 PM
bgs fiza tambah ilmu..amek ilmu haji awal2 kot2 nk pg senang dah leh wat revision je
Unknown Unknown July 30, 2009 at 2:42 PM
neezareef~btol...btol..btol...ada rezeki lebih nti boleyla p awl kn... insyaAllah...
.:Fae-Yust:. .:Fae-Yust:. August 7, 2009 at 9:25 AM
Memang bagus unt knowledge!

KakYust gak yg terlepaaasss...xdak rezeki nak p huhu...
Unknown Unknown August 7, 2009 at 9:33 AM
xpe tahun dpn kompom ada lg...sbb ni pon kursus pertama JAWHAR buat...ada sambutan diorg kata...meaning, pasni dh tentu ada lg.. :)