TAG TERSEDAK

Tag from fantaghirolynn.blogspot.com

Syarat-syarat main tag ini siap ada syarat tu.
Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja..
Tag orang yang telah men'tag' anda.
Tag orang yg anda mahu tag.
soalan dimulakan dgn nombor 0...

0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
* ber'YM' dgn kwn lama sekolah dolu..

1. 2 jam yang lalu?
* mcm biasa waktu mkn t.ari... gi isi perut la..

2. Anda suka
*Bercuti, jalan2, kumpul koleksi baju... muahahahaha...

3. Minggu lepas
*amik n hantar cinta hati.. byk memikirkan kenapa la lmbt nk tggu 30hb...arini aku xperlu pikir lg..hehe..

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
*Oh My baby-tender(Blur)
*Nur Kasih-Yassin
*Koleksi lagu2 baru Siti Nurhaliza

5. Tiga binatang yang anda tak suka
*Ulat dlm sarung tu(ulat ape ntah)-byk tol kt umah aku...aku tgk kt umah jiran2 pon byk...spesis duk kt pokok tp diterbangkan angin melekat kt umah,
*semut-suka btol masuk dlm water filter aku, geram btol!!! ,
*anjing-kalo ada dpn mata mmg aku lari terus xpk dah dia kejar ke x..hahaha..

6. Lima fakta tentang anda
*kuat shopping,
*kuat berangan,
*kuat merajuk dgn cinta hati,
*benci tgk habuk2
*membebel..

7. Tahun depan mungkin
*sudah ber3... tukar brg baru??? (adela brg ape)...kih3x..

8. Saya tak reti
*bersabar kalo tinginkan sesuatu...kalo xdpt duk pk je..dh dpt terus diam...hehehe

9. Saya pandai
*memujuk cinta hati saya... muahahahaha...

10. Kawan saya
*ramai...tp ramai dh kawen...xdptla lepak mcm dolu2...

11. Saya ada
*seorang suami yg byk membantu kerja2 dirumah... tlg basuh pinggan, cuci baju, sidai baju, tlg bukakan pintu kalo sy balik kije... kih3x.. Luv my hubby... (tiba-tiba)

12. Saya seorang
*suka berangan, best wooo berangan... xdpt pon xpe tp. berangan dulu... boley gitu???hehe

13. Adik saya
*dua bdk lelaki yg selalu memberi masalah kpd mak...kui3x.. mcm masalah negara..

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
*cinta hatiku,
*membeli brg kesukaan stp bln,
*menghabiskan masa berjalan2,
*mengemas rumah stp. hari... hahahaha

15. Bilakah pertama kali anda bercinta?
*darjah 5 xsilap... cinta kera...

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
*btol ke dh kawin???

17. Saya rindu
*Cinta Hatiku n kpg. halamanku..

18. Saya tak sabar menanti
*kepulangan cinta hatiku dan kelahiran anakku...:D

19. 5 laman yang anda selalu layari
*blogku
*blog suamiku,
*friendster,
*yahoo,
*YM

20. Siapa yang anda mahu tag?
*Teacher Sally
*Atty
*Raisah



0 comment... add one now