Cubaan mengiring oleh Darwisy



Edisi menterjah dah selesai...edisi menyemak plk skrg ni..byk plk silap n tertinggal peserta contest..hehe..bkn byk pon peserta yg join tp dh fenin..kih2x

FYI, aku telah menyambung cuti selama 3hari atas sbb papa Darwisy yg tiada dirumah atas urusan kerajaan dan tlh menggunakan kenderaan miliknya, jd aku patah kaki utk ke opis..

Macamla jauh umah ngan opis..kalo periuk jtuh pon boley dgr..ekekekeke..sbb ade si kecil Darwisy gilos kalo aku nk jln kaki dukung Darwisy,bwk beg itu ini..mau terkeluar urat kaki den..

Jd, utk 3hari ni aku menjadi suri rumah sepenuh masa..kui2x..
Baru Darwisy sorg dh xsempat nk wat keje rumah..asyik merengek nk susu, merengek nk tido..alahai..kalo 2,3 org??? :D

Time ni Darwisy tgh tgok tv.. percaya @ tidak??

Jom tengok dulu cubaan mengiring oleh Darwisy..Darwisy wat cubaan mengiring masa aku dlm pantang lg..tp mak aku xpercaya..hehe.lupo rekod time tu

*Video ni diambil di rumah MIL masa usia Darwisy 45hari*







6 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown December 15, 2009 at 11:16 AM
wakakakka!! same la ngan aku fiza, capek gue! aku pon pk, kalo dah anak 2, 3 nnt aku camne yek? ghebeh bahu aku, huhuhu!!! :)
Ena Ena December 15, 2009 at 11:19 AM
wahhh.. cepatnyer Darwishy nak ngiring.. masti jln pun cepat nanti nieyh.. sungguh comel..
Memg penat layan anak2 nie.. weekend pun x der ms nak rehat tuk diri sendir.. dok layan anak2 jer la kan.. tp x per.. anak2 menbesar depan mate.. :)
Yantieazan Yantieazan December 15, 2009 at 11:29 AM
Baby2 sekarang dah kuat..my cousin dalam hari lagi dah meniarap..=)
Fyka Fyka December 15, 2009 at 12:16 PM
akk...
knape pic fyka tade lam contest melaram handbag tuh...???
Fyka Fyka December 15, 2009 at 12:25 PM
http://srikandisyafyka.blogspot.com/2009/11/contest-melaram-dgn-handbag.html

da lma da post entry nih..
kat comment box contest pon dh hantar..
e.l.i.z.@ e.l.i.z.@ December 15, 2009 at 1:01 PM
haaa baru tahu ye ekkekek..anak dh besar nnt pun same jgk..makin byk keje huhuuh sabar je la..

p/s:dh bulat darwisy tu..muka sebijik naman ekekke