Contoh Soalan Peperiksaan Penguasa Kastam W41 6 September


Peperiksaan Online Penguasa Kastam pada 6 September 2014.


Spa telah mengumumkan di Portal Rasmi mereka peperiksaan atas talian bagi Penguatkuasa Kastam W41 akan diadakan pada 6 September 2014. Tapi itu hanya untuk yang mendapat panggilan peperiksaan daripada SPA sahaja. Untuk mengetahui samaada anda layak atau tidak sila masukkan No. Kad Pengenalan anda di pautan bawah ini :


Kebanyakan Calon Penguasa Kastam W41 Gelisah!


Ya. Kebanyakan calon calon yang mendapat tawaran peperiksaan gelisah dan runsing kerana mereka tidak tahu format peperiksaan sebenar, tips tips peperiksaan dan tidak tahu contoh soalan peperiksaan.

Jangan Risau!!!


Pihak Tim Infokerjaya, satu syarikat yang banyak mengeluarkan ebook panduan peperiksaan terutamanya yang melibatkan peperiksaan kerjaya sektor kerajaan akan mengeluarkan panduan peperiksaan penguasa kastam W41 dalam masa terdekat. Buat pengetahuan anda, ebook-ebook yang dikeluarkan oleh Tim Infokerjaya telah membantu lebih kurang 63000 graduan yang mengambil peperiksaan kerja kerajaan sejak tahun 2009. Antara testimoni dari mereka yang berjaya :

Klik gambar untuk besarkan

Klik gambar untuk besarkan

Review Copy Panduan diberi Percuma!


Ya!! Berita baik!

Akan keluar nanti versi penuh!

Kami akan emelkan kepada anda review copy panduan tersebut secara percuma. Caranya hanyalah dengan mengisi borang di bawah.


Powered byEMF Contact Form

Penafian : Panduan tersebut bukannya contoh soalan sebenar, ramalan mahupun soalan bocor. Sebaliknya ia hanyalah panduan yang dibuat oleh Tim Infokerjaya berpandukan format yang dikeluarkan oleh SPA.