Muslim Niaga Platform Dropship Produk Islamik



Muslim niaga. Pasti sesiapa yang mendengar pasti tertanya-tanya. Jom kita tonton dulu CEO Muslim Niaga ditemuramah oleh Astro Awani dalam segmen Bisnes Alternatif.




Tagline Muslim Niaga adalah Platform Dropship Produk Islamik No 1 Malaysia. Jadi di situ kita dapat tahu muslim niaga menjalankan bisnes secara dropship produk-produk Islamik dan mereka bertekad untuk menjadikan Muslim Niaga adalah no 1 di Malaysia


Muslim Niaga Banyak Testimonial Positif

Antara testimonial positif daripada mereka yang berniaga di bawah Muslim Niaga adalah :

"Assalamualaikum w.r.t. Saya bersyukur kerana telah bernaung di bawah Muslim Niaga yang merupakan satu platform terbaik buat para peniaga Islam untuk menjana pendapatan dan menjalin ukhuwah secara amnya dan mengembangkan ekonomi ummah secara khasnya. Jika bukan kita yang memahami keperluan umat Islam, siapa lagi? Jika bukan kita yang memulakan, siapa lagi? Jika bukan sekarang, bila lagi? Jika hanya tunggu dan lihat, kita pasti akan rugi Percayalah, pembelian online merupakan wadah terbaik di zaman millennium yang serba pantas ini. Semuanya di hujung jari, semudah ABC. Mulakan perancangan anda pada hari ini, jika tiada perancangan bermakna anda telahpun merancang untuk gagal. Ayuh! Buka mata, lapangkan minda, Bersama berusaha, Insya' Allah kita pasti berjaya! Ikhlas, Pn. Rosnizah Binti Mahmood"
Rosnizah Mahmood
ummufarhan.com

Boleh baca testimonial-testimonial yang lain di ruangan testimonial Muslim Niaga.

Macam-macam bentuk perniagaan sekarang ni ye. Perniagaan secara dropship nampaknya mendapat semakin menjadi perhatian. Ini kerana bisnes secara dropship tidak memerlukan modal dan stor untuk menyimpan bahan² jualan. Semuanya diuruskan oleh platform dropship itu sendiri sebagai contoh Muslim Niaga. Mereka menyediakan:

1. Website Kedai
2. Sistem Invoice & Tempahan
3. Data Pengguna & Rekod Tempahan
4. Penyimpanan Stok
5. Domain & Hosting
6. Bantuan dan Sokongan


Best kan berniaga bawah Muslim Niaga? Kita hanya fokus kepada promosi-promosi produk² Islamik yang ada di Muslim Niaga melalui lot kedai online yang disediakan Muslim Niaga. Untuk hubungi Muslim Niaga, di bawah ini adalah butir-butir yang perlu diberi perhatian :

Website Muslim Niaga
No.tel 011-14260161
Fanpage Muslim Niaga
Twitter :@mndropship
Service Muslim Niaga : Kedai Online,Design,Training Online,Pembekal,Seminar Mentor Dropship,Train usahawan,Trading