Ephyra Akan Jadi Pilihanku


Sekarang ni antara produk kesihatan yang laris di pasaran adalah Ephyra. Lagi-lagi siap lantik duta suami isteri iaitu Norman Hakim dan Memey.

Ephyra Pilihanku



Jom mengenali Ephyra

Mesti ada yang dah sedia maklum akan kewujudan produk ini di pasaran. Dah laris macam goreng pisang panas musim hujan dah. Bagi yang tak tahu,Ephyra ialah sejenis minuman antioksida berasaskan kolagen yang dibungkus dalam bentuk sachet. Ia dihasilkan daripada gabungan rumusan alam semula jadi di seluruh dunia, (L-Glutathione, Astaxanthin, Acai Berri, Acerolla Ceri, Marigold Flower Extract, Acacia Gum, Superberi & Serbuk Tomato)yang merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran.


Idamkan Ephyra untuk kesihatan kulit


Ephyra Pilihanku

Melalui pembacaan testimoni² di ruangan testimoni, ramai yang memperkatakan Ephyra berkesan untuk menjaga kulit muka bahkan menjadikan kulit gebu dan sihat. Sebagai perempuan, mestilah saya juga inginkan kulit muka yang sihat dan cantik. Bahkan lelaki pun mesti ramai yang nak kulit muka yang cantik kan?



Sesuai untuk ibu menyusu

Apa yang saya baca di internet, Ephyra tidak mengganggu penyusuan ibu. Tetapi tidak digalakkan untuk ibu mengandung. Jadi sesuai lah dengan saya yang masih menyusukan Danish secara ekslusif.

Moga-moga saya dapatlah mencuba produk hebat ini. ;)

Jom kita dengar apa kata Duta Ephyra iaitu Norman dan Memey.


Instagram EPHYRA : @ephyra2u
Facebook EPHYRA : https://www.facebook.com/oceanlife2u
Website : http://www.oceanlife2u.com
Telefon : 0341417889 atau sms 019 3999 238
Email : info@oceanlife2u.com