Sepetang bersama Blogger #JumpaDenaihati

Selamat sudah majlis Sepetang bersama Blogger yang dianjurkan oleh Denaihati Network pada hari ahad yang lepas di Hotel Singgahsana, Petaling Jaya.

Kami sampai pon ngam² majlis bermula..Mujur tak sesat tu..kalo sesat kompom sampai lambat..hahaha..Tapi kalo sampai lagi awal mesti sempat beramas mesra..bila majlis dah selesai agak terhad jugak masa yang ada untuk bermesra..ngeeee

Duduk semeja dengan family Up Profit..malas pulak nak cari link blog dia..Kebetulan anak dia pon minat kereta macam darwisy..terus dapat kawan..

Darwisy bersama Denaihati.. Brader Amir Hassan.. kebetulan sama hijau pulak..hehe

bersama Myra..tahniah Myra menang gajet impian..jauh Myra datang dari Penang..

Amik kenangan dengan bunting Denaihati Network.Kagum dengan Brader Denaihati..Mula berblog pada tahun 2008 tapi dah jauh maju ke hadapan..senang cakap dikenali ramai..

Kami bertiga eh berempat!

Pencapaian brader Denaihati atau nama sebenarnya Amir Hassan

Sewaktu majlis sedang berlangsung, ada jugak cabutan bertuah yang disediakan..Syukur nombor kami berdua dikira antara yang bertuah..hehehe..

Voucher Hosting dari Serverfreak..Cikgu Naman sila fikir ye sama ada mau bertukar ke wordpress dan ada hosting sendiri atau tidak..

RM100 cash + 2 x RM80 cash voucher ke USS

Goodies bag dari Denaihati.com

Gambar bersama Blogger hebat boleh tengok di blog CikguNaman..Motif? Dia sorang je bergambar dengan diorang..malas haihh mak nak bergambar nak² perut mengembang ni.. hahahha

0 comment... add one now