McFLURRY Oreo yang menggugat jiwa..

Pagi² dalam cuaca yang sejuk dengan hujan renyai² ni best jugak citer kenikmatan eskrem! pheww! ada yang ngilu gigi tak? hehehhe

Ini cerita ibu mengandung yang teringin nak makan mcflurry oreo tengah hari semalam..Dia punya tahap keinginan tu membuak² rasa dan² tu jugak nak lari ke alamanda (tempat paling dekat)untuk menjamah mcflurry oreo..adehhh..teringat² terbayang² akan kesedapan dia..Adehh..tak tahulah tekak orang mengandung ke atau tekak sendiri yang memang ketagih dengan mcflurry oreo..hahahha

Nak kata baru terjebak tak pulak..sejak bercintan cintun dengan chekgu naman eskrem ni lah yang menjadi pojaan hatiku..asal dating je mintak belanja asal dating je mintak belanja..hahaha agaknya bila dah mengandung macam ni lagi lah keinginan tu membuak²..

Dan memang sudah kebetulan petang semalam lepas chekgu naman amik kesayangan dia ni teruslah ke pejabat pos alamanda untuk renew roadtax moto..sambil tunggu dalam kereta dengan darwisy terus text chekgu naman minta belikan eskrem Mcflurry oreo..ngehngehngeh..

tengok lah tu! meleleh² ais kat cup dia..kebetulan pulak ada background hitam..menonjol sikit cup mcflurry ni kan

perghhh! nasib baik amik pakai henpon je..kalo tak harus menggugat tekak pagi ni bila tengok gambar eskrem!

Sabtu lepas dah beli, semalam dah beli, esok beli lagi bolehhhhh????adehhh..Kalo buat sendiri agak² boleh sebiji rasa macam ni tak??

0 comment... add one now