Taman MARDI Cameron Highland..

Salam semua..tenggelam timbul tenggelam timbul kan..mood nak update blog ni makin hanyut pulak..contest pon naman yang tolong update kan..percayalahhhh..weekend adalah hari baring tido baring tido..tak sabar nak tunggu weekend ni..boleh tido selama 3 hari berturut²..nak jalan² pon takde mood sangat..

Dan hari ini ku gagahi jua update blog..habiskan sisa gambar sewaktu di CH haitu..betul ni memang last entri cuti² di cameron..

Lokasi adalah di taman MARDI..dekat sini semua jenis sayur, buah²an yang terdapat di Cameron Highland semuanya boleh tengok di MARDI..Masuk sini sorang kena bayar RM3 untuk dewasa dan budak adalah percuma.


sekali tengok gambar ni macam posing belakang lukisan besar je..hahha



darwisy dengan spec hitam..stylo lah tu..hahaha

berteduh sambil pekena goreng pisang panas time hujan..

macam² ada...kalo tak sempat nak jelajah habis CH korang boleh tengok kat MARDI je..biasanya yang datang kursus ke seminar ke mesti tak sempat sangat nak pusing² CH..

buah labu ke apa ek nama dia lupa sudahh..

sayur²an..


tomato berjuntai²

epal



Itu je gambar sayur dan buah yang sempat ambil..kitorang dekat sini hampir 2 jam kot tapi banyak berteduh je sebab hujan berhenti hujan berhenti..huhuhu

Sekian cerita jalan² Cameron Highland..Bulan 12 ni patutnya ada percutian family lagi di PD..tapi tempahan apartment terpaksa di cancel kan..Bulan 12 adalah bulan peperangan cikgu naman..jadi kita duduk rumah saja ye darwisy..eh ni bukan peperangan guna senapang ke pistol tapi guna pen dan kertas saja..

Jom tolong like di entri contest gajet impian.. TQ

0 comment... add one now