Buffet Ramadhan Casa Ombak


Buffet Ramadhan Casa Ombak Contest SEO


Alhamdulillah, sudah separuh kita semua telah menjalani ibadah puasa di bulan ramadhan yang mulia ini. Moga-moga amalan kita di bulan penuh barakah ini diterima oleh Allah S.W.T.

Bulan Ramadhan ni selain bulan meningkatkan amalan, ia juga amat sinonim dengan pilihan berbuka puasa samaada berbuka di rumah, membeli di bazar Ramadhan atau bagi yang mempunyai bajet lebih, akan mencari kelainan dengan menjadikan buffet yang disediakan oleh pelbagai syarikat contohnya Buffet Ramadhan yang ditawarkan oleh Casa Ombak.



buffet ramadhan di kuala lumpur

Suasana Santai Berbuka di Casa Ombak



Hidangan Buffet Ramadhan Ala Kampung Casa Ombak


Sudah tentu ramai yang menginginkan betapa enaknya berbuka dengan juadah-juadah ala kampung di tengah-tengah bandar. Antara hidangan citarasa kampung yang ada seperti kuih muih, nasi kerabu dan mee mahupun meehon sup. Dari citarasa Timur hinggalah citarasa Utama, juadah-juadah yang dihidangkan secara buffet ini pasti memikat selera anda.

Nak tengok gambar-gambar lain boleh baca entri Buffet Ramadhan Casa Ombak ini.


Siapakah Ombak Creative?

  • Ombak Creative adalah sebuah syarikat event dibawah pengurusan Casa Ombak Sdn Bhd.
  • Telah menjalankan pengurusan event lebih dari sepuluh (10) tahun. Team Ombak Creative berpengalaman menguruskan catering, majlis perkahwinan, majlis koperat dan persendirian.
  • Lokasi event kami terletak di Casa Ombak Banglo, No. 22 Jalan Damai off Jalan Ampang. Merupakan lokasi event yang berkonsepkan ala garden.
  • Sempena bulan Ramadan yang mulia ini, Ombak Creative menyediakan promosi Buffet Ramadan. Ia terbuka untuk sesiapa yang ingin membuat tempahan.

Harga Buffet Ramadhan yang ditawarkan Casa Ombak

Dewasa : RM 55.00nett
Kanak-kanak : RM 27.00nett ( 5-12 tahun )

Tak kiralah untuk individu , kumpulan , keluarga atau syarikat, tempahan buffet Ramadhan boleh boleh dihubungi ditalian:

Call/Whatsapp : Akma Omar 013 2680001
Tel : 03 21818750
Call/Whatsapp : 013 624 1417
Call/Whatsapp : 012 662 1062
Facebook page : Ombak Creative
Website: www.OmbakCreatives.com

Contest Duit Raya Casa Ombak ini dianjurkan oleh AkmaOmar.com, ditaja oleh Pengurus Perkahwinan Ombak Creative, Lelaki Kacak, Roti Boom Asli, Custom Tshirt, Denaihati.com, Inspired Magazine, Profhariz.com, KitePunye.com, Zoncinta.com, Jawatan Kosong Kerajaan, Exam PTD