Saya dapat 50K!Saya Pemes!

Tajuk mesti kasi gempak w/p citanya tak dela gempak mana..ngeh..ngeh..Sebenarnya nak kasi tahu korang suma aku dapat RM50..ekekeke...bukan 50K seperti mana tajuk entri ni...:p

Eleh RM50 pon nak heboh kan??macamla menang BMW ke.. xkisahla yang penting syukur!!!!
Ok2 tanpa melalut panjang2, meh sini aku nak kasi tahu macam mana aku leh dapat RM50 tu..

Bulan lepas aku ada hantar gambar preggy kat Pa & Ma.. Ala kawan opis aku a.k.a MRS. K dulu dia pernah suh aku hantar pic preggy untuk Peraduan Ibu Hamil Menawan.Kalo xsilap aku baru preggy 7bulan masa tu..

Tup tup sampai dah 9bulan lebey baru aku hantar...tu pon gambar yang diambil xde pon niat nak hantar sebenarnya saja2 masa nak gi Bangi sempat posing depan rumah..Try la cuci sekeping nak tgk kualiti gambar yang diambil oleh DSLR kami...kih3x..

Bila dah cuci nampak cam cun, cheewaaahhhh...(masuk bakul angkat sendiri plk :p) tu yang try hantar..
Tapi kan, cuba korang suma tengok pemenang peserta 1-3.. memang cun n mengancem kan pose diorg..Cukupla aku sekadar dapat saguhati..Yang penting leh buat kenangan n tunjuk kat Darwisy nanti..:)
ekekeke...



pic aku bawah sekali la.. sebab org lain lagi menawan..kih3x

close up cikit... menawan kan? korg jangan benci dengan statement aku ni.. ;p



{ 18 comments.. read them below or add one }

CIKGU NAMAN CIKGU NAMAN November 19, 2009 at 11:46 AM
org ajk p bergambaq kt tasik pakai dress bunga-bunga tak nak

dpn pintu pulak jadinya..

nk jugak baju google(huhu) pink tu..

tgk org lain mng sbb bunga baju bnyk..hahahahafizah
Unknown Unknown November 19, 2009 at 12:10 PM
n@m@n~Baju preggy bunga2 xda lorr..baju polka dots adala..ekekeke..boley menang ke?
MRS. K ^ibuhadifhessa^ MRS. K ^ibuhadifhessa^ November 19, 2009 at 12:22 PM
ntah ko ni, laki dah kasi greenlite, p la beli baju bunge-bunge...hehehe..

takpe, rezeki jugak tu...

tahniah!!
Unknown Unknown November 19, 2009 at 12:27 PM
MRS.K~TQ..TOCHE..TOCHE.

baju kurung boley la kalo bunge2..kalo baju preggy xminat den..
e.l.i.z.@ e.l.i.z.@ November 19, 2009 at 2:15 PM
wowieee...adik akak ni dh glamer rupanyaaaa....awak mmg cun pun! tahniah >_<
Unknown Unknown November 19, 2009 at 2:19 PM
E.L.I.Z.A~K.eli xnk masuk ke??kalo nk msk kene pegnen..pastu msti mng sbb k.eli pon cun ape!!mama cun lg..:)
ok TQ.
Ena Ena November 19, 2009 at 3:33 PM
Tahniah!!..
K la kan drp x dpt.. saper nak kasi free2 jer dpt 50k opsss.. RM50 ituw.. pastu siap glemer dpt msk magazine tu.. Best laaaa...
attyfir attyfir November 19, 2009 at 4:10 PM
congrats fiza..mmg menawan pun ..
syariza09 syariza09 November 19, 2009 at 4:22 PM
wah..pas ni blh la buat frame gambaq tu. congrat
Unknown Unknown November 19, 2009 at 5:07 PM
Ena~TQ..akak xnk masuk ke??tp kene pegnen dlula..hehe..50K mmg xde org nk bg..hehe

atty's~Tq kak..hehe..mmg menawan kan diorg w/p preggy..

syariza09~wat prem kan..tahan lama cikit.. TQ
eB ezrin eB ezrin November 20, 2009 at 10:02 AM
congrats yer... wah3... x tau pun ader contest gini... hik3..... kan akak da kata... fiza.. mama cun.... wink
eima eima August 5, 2010 at 9:16 AM
wahh taniah ...wlupun dah lama darwisy pun dah besar .. hehe

o0o satu opis ngn K rupenye dulu...