Menang Ke??

Bukan memang tapi saguhati je..Igt tak lagi pada contest mama tisya yang aku ada post N3 tentang Romantic & Loving Couple Contest..Hari ni mama tisya dah umum pemenang2 untuk contest tu..Tup2 hari ni buka blog mama tisya ada sekali hadiah saguhati n hadiah misteri.. Kalo nak harap menang untuk tempat 1-3 dah sememangnya tak pernah mengharap pon yela tengok jela gambar2 peserta lain...memang auummm la keromantikan tu..huhu.

Masa aku tengah tengok sape yang menang besar tu sekali terpandangla gambar aku n naman tersenarai dalam kategori pemenang saguhati..(sebenarnya naman dah call aku bagitahu)haha tergejut aku..tapi bukan gambar yang aku pertaruhkan tapi naman..gambar aku tak menang.Padahal gambar yang naman pertaruhkan ni aku sungguh tak setuju sebab macam pelik je kalo nak di kategorikan romantik..nak tau sebab apa????

Macam kanak2 Ribena... Tak macam pasangan yang sudah berkahwin.. malu gile aku bila tengok mama tisya umumkan naman dapat saguhati untuk gambar ni..
malu pada gambar sendiri.. haha

Walaupon saguhati aku tetap puas hati gambar yang kelakar macam ni pon boley terpilih dari ramai2 orang yang join contest tu.. :) join contest ni pon dah last minute, dahla buat N3 ni pon 10minit je..punya kelam kabut sebab nak kuar sabtu hari tu..kebetulan pulak waktu last submit contest tu kul1pm..hehe
nota: tak kata pon gambar ni layak... tapi xsangka mama tisya boley pilih sedangkan ramai yang lebih layak.. :)

3 comments.. read them below or add one

syariza09 syariza09 August 12, 2009 at 5:13 PM
tahniah. ok la tu dpt saguhati. Nasib baik la Naman antar pic yg ala2 romantik tu, dpt gak hadiah.
BabyIntan BabyIntan August 13, 2009 at 5:37 AM
Cute ape pic tu fiza...i likeee! Ada keunikan nya di situ :) Tahniah ye...
Unknown Unknown August 13, 2009 at 7:33 AM
syariza09~tu la..punya xsetujunya dgn gambar tu...hehe..

Intan~buat love tapi jd diamond...hikhik...